Verita markasının en önemli hedefi bilinçli ve temiz tarımı destekleyerek taze meyve ve sebze kategorisinde Türkiye’yi global pazarda hak ettiği konuma getirmektir.
Bu hedefi doğrultusunda Türkiye’nin iklim koşullarına uygun katma değeri yüksek meyve ve sebzeleri yerli üreticiye tanıtmakta ve pazarlama güvencesiyle üretimini teşvik etmektedir.
Kivi ile başlayan üretim süreci bugün avokado, mango, ejder meyvesi, çarkıfelek gibi global ölçekte büyük ilgi gören meyve ve sebze çeşitlerinin üretimiyle gelişmektedir. Verita markası bu ürünlerin yetiştirilmesinde ve pazarlanmasında öncülük etmektedir.
Yerli üreticiyi “Verita standartları” ile tanıştıran marka, meyve ve sebze üretiminde yüksek standartlara ulaşma konusunda bilgilendirmeye ve cesaretlendirmeye devam etmektedir.
Antalya’da hayata geçen bir proje ile Avrupa Pazarı’nda büyük ilgi gören sebze türleri Verita öncülüğünde yetiştirilmeye başlanmıştır.
Hollanda merkezli bir şirketle ortaklık kuran Verita, süreçte şirketin tamamını devralmış; Verita Hollanda Ofisi’ni kurmuş ve organizasyonunu güçlendirmiştir.


Denizli'deki tarım arazisinde yetiştirilen elma, armut ve üzüm çeşitleriyle, Alanya’daki “Verita Tropikal Meyve Toplama Merkezi”nde topladığı mango, avokado, ejder meyvesi, çarkıfelek gibi ürünlerle Orta ve Uzak Doğu pazarında önemli bir varlık göstermektedir.




Tanıtım kampanyaları ile bu ürünlerin bilinirliği artırılırken, sağlıksız abur cuburların yerine bu sağlıklı alternatifin tercih edilmesi hedefleniyor.

Bu ürünlerin yanı sıra, içinde Verita'nın yer alacağı vegan diyet beslenme paketleri üzerine Ar-Ge çalışmalarına başlanmıştır.
Verita, bu hedefleriyle sadece bir marka olmanın ötesine geçerek, tarımın ve sağlıklı beslenmenin lider ismi olma yolunda ilerlemektedir.
